Gibson Flying V2 1981 jó állapotban, eredeti keménytokkal.
Amikor Tim Shaw 1978-ban megérkezett a Gibsonhoz, az egyik első feladata az volt, hogy segítsen az újonnan tervezett E2 Explorerhez egy társgitárt alkotni. Ez lett az új Gibson V2. A gibson megtartotta az előző Flying V formáját, de az új V2 ötrétegű, faragott dió és juhar testet kapott. Ezek a gitárok eredetileg natúr lakkozással készültek, kihangsúlyozandó a réteges hatást, akár juharral, akár dióval a tető- és a hátréteg számára. Ezt a hatást “szendvics”-nek nevezték a Gibsonnál és a faragott test háromdimenziós látványt kölcsönzött a rétegezésnek. A potmétergombokat levették a koptatóról, a fekete fejre gyögyházberakású Gibson logó került arany Gibson hangolókulcsokkal együtt. A gitárra a Tune-O-Matic híd rögzítésére 5/8 inch-es, tömör rézből készült, “Sustain Sisters”-nek becézett tőcsavarokat szereltek réz felsőnyereggel és “V”-alakú réz húrtartóval együtt. A Gibsonnál úgy gondolták, hogy ezek biztosítják a hangkitartást és a fényes magas hangszínt az új V2 számára. Az 1979-től 1981-ig készült modellekben a
“boomerang” humbucker pickupokat használták, melyeket alacsonyabb zajú single coil hangzásúra terveztek. A V2-t 1979-ben - mint a Gibson 3. legdrágább gitárját - 1199 dollárért árulták. A Gibson 1982-ben fejezte be a V2 modell gyártását.