Felhasználási feltételek

Céginformációk:

    •    cégnév: Stageshop Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
    •    székhely: 1011 Budapest, Corvin tér 6.
    •    telephely: 1011 Budapest, Corvin tér 6.
    •    cégjegyzékszám: 01-09-885003
    •    adószám: 14018237-2-41
    •    elektronikus elérhetőség: [email protected]
    •    telefonszám: 06-1-2015700 vagy 06-20-4937400
    •    cég képviselője: Galambos Ernő

Az alábbi Vásárlási Feltételek érinthetik az Ön törvényes jogait. A vásárlás előtt gondosan olvassa el az itt foglaltakat.

Általános rész:


A megrendelések feladása a Webáruházba kizárólag elektronikus úton lehetséges, az Interneten keresztül.

A megrendeléskor hozzánk kerülő személyes adatokat a szerződés teljesítése, és feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Az adatokat harmadik félnek nem adjuk ki, kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el!

Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon vagy e-mail-ben megkeressük Önt, majd csak ezután teljesítjük a megrendelést.

Megrendelés:


A termékek megrendelése egyszerű, de ennek ellenére mindkettőnk érdekében légy rendkívül figyelmes.

A kívánt cikk kiválasztása.
Szállítási cím és fizetési mód kiválasztása.
Személyes adatok megadása (ha még nem regisztrált). A csillaggal jelölt adatok megadása kötelező.
A megadott adatok ellenőrzése.
A megrendelés elküldése.

Visszaigazolás:

A megrendelést pár percen belül e-mailben visszaigazoljuk.
Kiszállítás esetén további e-mailt küldünk a csomag feladását követően!

Fizetési feltételek:

A megrendelt áruk kifizetése történhet utánvéttel, amit a kézbesítéskor kell a futárnak kifizetni készpénzzel (utánvétes fizetés csak magyarországi szállítási cím esetén lehetséges) vagy banki előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel biztonságosan a SaferPay https://www.six-payment-services.com/hu/home.html#country=hu rendszeren keresztül. 

Szállítás: 

Minden esetben a GLS futárszolgálattal történik Magyarország területén belül, kivétel ha a megrendelt áruk tömege meghaladja a 40 kg-t (ebben az esetben egyedi szállítmányozót alkalmazunk előzetes egyeztetéssel). A szállítási idő Magyarország területén belül 1-2 munkanap, az EU tagállamaiba 3-6 munkanap. Tengeren túlra kizárólag a UPS és FedEx szállítmányozó vállalatokat használjuk. Hétköznapokon délelőtt 10 óráig leadott rendeléseket másnap kézbesíti a futár Magyarország területén belül. Abban az esetben, ha valamelyik rendelt termék nem szállítható azonnal vagy kérdés merül fel azzal kapcsolatban, akkor azt jelezzük email-ben vagy telefonon keresztül a megrendelő felé.

Átvétel és csomagolás:

A csomagot kézbesítéskor a kézbesítő jelenlétében vizsgáld meg. A csomagnak tartalmaznia kell a következőket:

  • a megrendelt árucikkeket,
  • a hozzá tartozó tájékoztatót és jótállási jegyet (opcionális, amennyiben szükséges),
  • számlát (távnyomtatással küldjük, külön kérésre állítunk ki papír alapú bizonylatot).

FONTOS! A termék csomagolását kíméld meg kibontásnál! Így nagyban leegyszerűsítheted a folyamatot, ha véletlen nem passzol a termék, és visszaküldésre kerül! A termékeket kizárólag az eredeti állapotban lévő csomagolásukban vesszük vissza! 

Árak:

A megrendeléseket a megrendelés pillanatában érvényes (és általunk visszaigazolt) áron teljesítjük.
Az árak fogyasztói árak, és tartalmazzák a 27%-os forgalmi adót.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

Vásárlás EU tagállamon kívüli teljesítéssel:

Amennyiben a vásárlás EU tagállamon kívüli teljesítésű (pl. Svájc, Norvégia, Szerbia, USA, stb) akkor minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot mielőtt véglegesítené rendelését. A nem EU államba történő teljesítés esetén a magyar jogszabálynak megfelelő 27% forgalmi adót nem kell megfizetni. Ellenben mindenképp kell szállítási és export vámköltséget fizetni aminek a mértéke függ a szállítási címtől, az áru értékétől. Minden nem EU tagállamba történő rendelés esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!

EU közösségi adószámmal rendelkező ügyfél:

Ha rendelkezik EU közösségi adószámmal akkor nem számítunk fel 27% forgalmi adót. Amennyiben rendelkezik ilyen adóazonosítóval, akkor minden esetben vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelése véglegesítése előtt.

Visszavételi garancia:

Megrendelésnél légy figyelmes! Akkor rendeld meg a kiválasztott árucikket, ha meggyőződtél róla, hogy az minden tekintetben megfelel igényeidnek! Ha nem vagy biztos a dolgodban küldj e-mailt vagy telefonálj!

Megrendelés során élhetsz a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogoddal. Azért, hogy biztonsággal rendelhess minden árucikkre, amely valamilyen okból nem nyerte el tetszésedet, visszavételi garanciát nyújtunk, ennek feltételei a következők:
 az áru átvételtől számítva 14 napnál nem telt el több,
 az eredeti dokumentumok (számla, jótállási jegy, stb.) megléte,
 az áru sértetlensége, tartozékaival saját dobozába visszacsomagolt legyen (kivételt képez ez alól a meghibásodott termék)
Figyelem! A beépített alkatrészek, megbontott kenő-, tisztító anyagok és ápolási cikkek, húrok és akciós vagy leértékelt árucikkek nem tartoznak a visszavételi garancia hatálya alá!

Visszaküldés menete:

  • az árut rakd vissza az eredeti csomagolásába,
  • gondosan csomagold be az árucikket,
  • a visszaküldött árut zöld színű postai nyomtatvánnyal (kísérőlevél belföldi postacsomaghoz) add fel a szállítólevélen feltüntetett címre. Magyarországon kívülről a visszaszállítást a Stageshop szervezi futárszolgálattal.

Figyelem! Utánvéttel visszaküldött árut nem áll módunkban átvenni!
Visszautalt összegből eladó levonja a fizetéssel kapcsolatosan felmerült tranzakciós költségeket. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket (oda és visszaszállítás költsége) abban az esetben is, ha a kiszállításért nem kellett fizetnie.
Az áru személyes cseréjére előzetes egyeztetés után van lehetőség. További felvilágosítás, ide kapcsolódó kérés, kérdés és probléma esetén küldj e-mailt [email protected] vagy munkaidőben hívd a 06-1-201-5700-es számot.

Jótállás, szavatosság

Az általunk forgalmazott árucikkek szavatossági és jótállási feltételeire a Ptk-ban és a 117/1991. (IX.10.) számú Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

Alkatrészek esetében a számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. 

A garancia érvényesítésének feltétele, hogy az alkatrészek esetén megfelelő szakműhelyben kerüljön beszereltetésre (ez kiemelten érvényes az elektron csövekre)

Gyártói garancia:

Különböző garanciális idők és feltételek lehetnek a különböző gyártók termékeire. Ezzel kapcsolatos kérdések esetén küldj e-mailt [email protected] vagy munkaidőben hívd a 06-1-201-5700-es számot.

Adatvédelem:

A megrendeléskor hozzánk kerülő személyes adatokat a szerződés teljesítése, és feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Az adatokat harmadik félnek nem adjuk ki, kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el!

Szállítási költségek:

Magyarországi teljesítésű szállítás esetén:

1.     1.900,-Ft     2 kg-ig banki előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel
2.    2.400,-Ft     2 kg-ig utánvéttel
3.    2.400,-Ft     3 kg-ig banki előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel
4.    2.900,-Ft     3 kg-ig utánvéttel

45.000,-Ft feletti megrendelés esetén csak az utánvét díját (500,-Ft) számítjuk fel vagy banki előre utalás esetén a kiszállítás ingyenes!

90.000,-Ft feletti megrendelés esetén (csak új termékek esetén) a kiszállítás ingyenes!

250,- Euro feletti megrendelés esetén (csak új termékek esetén) a kiszállítás ingyenes az EU tagállamaiba!

Bizományos használt termékek értékesítési feltételei:

Ha szeretné használt gitárját, erősítőjét, effektjét stb. a Stageshop Kft. által értékesíteni akkor minden esetben be kell hozzánk először hozni az eladásra kínált eszközt, amit személyesen megnézünk és eldöntjük, hogy át tudjuk e venni értékesítésre vagy sem. A bizományosi értékesítésről minden esetben készül egy bizományos értékesítési megállapodás az Eladó és a Stageshop Kft. között amelyben szerepelnek az eladásra kínált eszköz adatai (gyáriszám,stb) és az Eladó adatai és nyilatkozata, hogy az eszköz 100%-ban a saját tulajdonát képzi. A megállapodás tartalmazza az Eladó által meghatározott értékesítési árat és a sikeres értékesítés esetén a Stageshop Kft. jutalékát. Az értékesítési jutalék értéktől függ.

A hangszernek minden esetben játszható állapotban kell lennie, ami tiszta állapotot és új húrkészletet jelent. Ezeket gitárszervizünk is elvégzi különdíj ellenében.

Listázási díj 5000 Ft, amit csak abban az esetben kell kifizetni, ha az eladó 3 hónapon belül elviszi a bizományba adott hangszert. Sikeres eladáskor a listázási díjat nem kell megfizetni.

Továbbá bizonyos gitárok és erősítők átvizsgálását is kötelezően el kell végeznünk, mielőtt az listázásra kerül a weboldalunkon és üzletünkben. Ennek külön költsége van, amit a listázási díjhoz hasonlóan csak akkor kell megfizetni, ha az eladó 3 hónapon belül elviszi a hangszert.

3 hónap sikertelen eladás után felülvizsgáljuk, hogy maradhat-e a hangszer tovább üzletünkben.

Az eladó tudomásul veszi, hogy amennyiben az értékesítés az online webáruházunkon keresztül és kiszállítással történik (távolsági értékesítés-elállási jog), az eladóval (megbízó) az elszámolás a leghamarabb az eladástól számított 20. napon lehetséges.

Bizományos értékesítési jutalékok:

200 000,-Ft-ig 20%, de minimum 5000 Ft
200 001 - 500 000,-Ft között 17%
500 001 – 1.500 000,-Ft között 15%
1.500 001 Ft felett egyedi megállapodás lehetséges

Kiválasztott termékek

    Összehasonlítás

    Iratkozz fel hírlevelünkre!

    The subscriber's email address.
    Feliratkozásod
    Select the newsletter(s) to which you want to subscribe.